Articolul precedent |
Articolul urmator |
289 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-22 21:34 |
SM ISO690:2012 SATRAVCA, Larisa. Formarea prin și pentru diversitatea culturală. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 310-314. ISBN 978-99754442-9-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013 | ||||||
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare" Chişinău, Moldova, 29 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 310-314 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol abordeazã problema diversitãtii culturale în procesul educational. In present se cere o revizuire a curriculumului în vederea unei educatii intercultural în cadrul disciplinelor scolare. |
||||||
Cuvinte-cheie diversitate culturală, startegii, comunicare, curriculum, cultural diversity, Strategies, communication, curriculum |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Satravca, L.</dc:creator> <dc:date>2013</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Prezentul articol abordeazã problema diversitãtii culturale în procesul educational. In present se cere o revizuire a curriculumului în vederea unei educatii intercultural în cadrul disciplinelor scolare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The present article approaches the topic of cultural diversity in education. Education "by" and "for" cultural diversity is a true "dynamite" of the curriculum, requiring a reconsideration, a reinterpretation and reformulation of goals, content, strategies and systems for the assessment. Effectiveness of school communication in intercultural perspective involves reducing uncertainty and anxiety about otherness and construction of a new perspective of the other schemes, which require experienced classroom.</p></dc:description> <dc:source>Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare () 310-314</dc:source> <dc:subject>diversitate culturală</dc:subject> <dc:subject>startegii</dc:subject> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:subject>cultural diversity</dc:subject> <dc:subject>Strategies</dc:subject> <dc:subject>communication</dc:subject> <dc:subject>curriculum</dc:subject> <dc:title>Formarea prin și pentru diversitatea culturală</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>