Perspectiva interculturală a procesului didactic contemporan
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
209 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-24 23:47
SM ISO690:2012
MAEVSKI, Tatiana. Perspectiva interculturală a procesului didactic contemporan. In: Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare, 29 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Tipografia Garomont-Studio; Vasiliana '98, 2013, pp. 314-318. ISBN 978-99754442-9-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare 2013
Conferința "Diversitatea lingvisticä si dialogul intercultural în procesul de comunicare"
Chişinău, Moldova, 29 martie 2013

Perspectiva interculturală a procesului didactic contemporan

The perspective of the contemporary didactic process


Pag. 314-318

Maevski Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2021


Rezumat

In articol se descriu problemele legate de procesul didactic din perspective interculturalã. Problema este generatã de dezvoltarea societãtii umane, de procesul de emigrare care duce inevitabil la necesitatea cunoasterii culturii altor popoare.

The present paper deals with the intercultural perspective of the contemporary didactic process. In the context of the development of the human society, in the contemporary sociolinguistic conditions when mobility is steadily growing population and the emigration reached a peak, appears the inevitable need to study and analyze both ethnic and cultural diversity in education. The author emphasizes that culture and education are human creative activity, and identity and diversity are the result of interaction between different cultures.

Cuvinte-cheie
perspectivã interculturalã, proces didactic, mobilitate, activitate creativă,

the intercultural perspective, didactic process, mobility, creative activity