Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
586 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 21:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.126 (8) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Publicitate. Reclamă (176) |
SM ISO690:2012 BULAT, Veronica. Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2020, nr. 7(137), pp. 143-149. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4461099 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4461099 | ||||||
CZU: 339.138+659.126 | ||||||
Pag. 143-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O companie de succes este considerată compania care creează o marcă de produse de succes, mărci care relaționează cu consumatorul și construiește valoare pe termen lung. Pentru a dezvolta mărci de succes, este nevoie ca organizația să includă în procesul de planificare strategică subiectul de marcă. Și doar atunci putem vorbi despre prezența unei politici de marcă la nivel de întreprindere și despre relații pe care marca le evoluează cu ajutorul activițăților de marketing în cadrul organizației. Prezenta lucrare conține percețiile teoretice din domeniul brandigului, importanța acestuia din perspec-tiva consumatorilor și producătorilor, precum și aspectele de măsurare a notorietății acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, politică de promovare, branding, marcă, marketing, promotion policy, branding, brand |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice"> <meta name="citation_author" content="Bulat Veronica"> <meta name="citation_publication_date" content="2020/12/29"> <meta name="citation_journal_title" content="Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)"> <meta name="citation_volume" content="137"> <meta name="citation_issue" content="7"> <meta name="citation_firstpage" content="143"> <meta name="citation_lastpage" content="149"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/19.-p.-143-149.pdf">