Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "promotion policy"
Politici și strategii moderne de marketing bancar |
Suleac Iurie |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-71. Vizualizări-581 |
Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova |
Slutu Rodica |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor |
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9. |
Disponibil online 22 January, 2021. Descarcări-4. Vizualizări-405 |
Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice |
Bulat Veronica |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 29 January, 2021. Descarcări-51. Vizualizări-592 |
Promotion of the brand policy of the economic entity considering its economic-financial situation |
Bulat Veronica1, Gogu Emilia2 |
1 Moldova State University, 2 Bucharest University of Economic Studies |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-256 |
Criterii de selectare și apreciere a eficienței mijloacelor publicitare |
Rusu Natalia |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE |
2018. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-50-215-3. |
Disponibil online 10 July, 2021. Descarcări-18. Vizualizări-338 |
1-5 of 5