Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
590 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 21:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138+659.126 (8) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Publicitate. Reclamă (177) |
SM ISO690:2012 BULAT, Veronica. Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2020, nr. 7(137), pp. 143-149. ISSN 1857-2073. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4461099 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4461099 | ||||||
CZU: 339.138+659.126 | ||||||
Pag. 143-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O companie de succes este considerată compania care creează o marcă de produse de succes, mărci care relaționează cu consumatorul și construiește valoare pe termen lung. Pentru a dezvolta mărci de succes, este nevoie ca organizația să includă în procesul de planificare strategică subiectul de marcă. Și doar atunci putem vorbi despre prezența unei politici de marcă la nivel de întreprindere și despre relații pe care marca le evoluează cu ajutorul activițăților de marketing în cadrul organizației. Prezenta lucrare conține percețiile teoretice din domeniul brandigului, importanța acestuia din perspec-tiva consumatorilor și producătorilor, precum și aspectele de măsurare a notorietății acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, politică de promovare, branding, marcă, marketing, promotion policy, branding, brand |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4461099</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Bulat, V.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier> <subjects> <subject>marketing</subject> <subject>politică de promovare</subject> <subject>branding</subject> <subject>marcă</subject> <subject>marketing</subject> <subject>promotion policy</subject> <subject>branding</subject> <subject>brand</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>339.138+659.126</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-12-29</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>O companie de succes este considerată compania care creează o marcă de produse de succes, mărci care relaționează cu consumatorul și construiește valoare pe termen lung. Pentru a dezvolta mărci de succes, este nevoie ca organizația să includă în procesul de planificare strategică subiectul de marcă. Și doar atunci putem vorbi despre prezența unei politici de marcă la nivel de întreprindere și despre relații pe care marca le evoluează cu ajutorul activițăților de marketing în cadrul organizației. Prezenta lucrare conține percețiile teoretice din domeniul brandigului, importanța acestuia din perspec-tiva consumatorilor și producătorilor, precum și aspectele de măsurare a notorietății acestuia.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>A successful company is considered to be the one that creates a brand of successful products, brands that relate to the consumer and build value in the long run. In order to develop successful brands, it is necessary for the organisation to include the subject of the brand in the strategic planning process, and only then we can talk about the presence of a brand policy at the enterprise level and the relationships that the brand evolves through marketing activities within the organisation. This paper contains the theoretical perceptions in the field of branding, its importance from the perspective of consumers and producers, as well as aspects of measuring its notoriety.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>