IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-13(13) pentru cuvîntul-cheie "marcă"
Valoarea mărcilor, poansoanelor și siglelor în evaluarea obiectelor din metale nobile
Condraticova Liliana
Arta
Nr. 1(AV) / 2014 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136
Disponibil online 29 January, 2015. Descarcări-20. Vizualizări-1292
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Algoritmul formării unui brand
Remarciuc Iulia
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-589-3.
Disponibil online 30 March, 2020. Descarcări-55. Vizualizări-655
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Câteva considerații privind mărturiile însemnelor distincte de pe piese de argint din cotidianul urban. Patrimoniul MNEIN
Şişcanu Elena
Buletin Ştiinţific. Revista de Etnografie, Ştiinţele Naturii şi Muzeologie (Serie Nouă)
Nr. 33(46) / 2020 / ISSN 1857-0054
Disponibil online 24 September, 2021. Descarcări-9. Vizualizări-392
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aportul Muzeului Naţional de Etnografie şi Istorie Naturală la selectarea subiectelor pentru mărcile poştale moldoveneşti (II)
Ciobanu Constantin
Buletin Ştiinţific. Revista de Etnografie, Ştiinţele Naturii şi Muzeologie (Serie Nouă)
Nr. 26(39) / 2017 / ISSN 1857-0054
Disponibil online 1 March, 2018. Descarcări-4. Vizualizări-608
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aportul Muzeului Național de Etnografie și Istorie Naturală la selectarea subiectelor pentru mărcile poștale moldovenești (I)
Ciobanu Constantin12
Buletin Ştiinţific. Revista de Etnografie, Ştiinţele Naturii şi Muzeologie (Serie Nouă)
Nr. 24(37) / 2016 / ISSN 1857-0054
Disponibil online 2 October, 2017. Descarcări-4. Vizualizări-599
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Proiectarea unui studiu de piaţă
Negritu Diana
Economie
Vol.31. 2012. Chişinău. ISBN 978-9975-64-235-4.
Disponibil online 12 April, 2020. Descarcări-103. Vizualizări-790
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor
Belostecinic Igor
Economica
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-950
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul brandingului in marketingul strategic
Savciuc Oxana, Belostecinic Igor
Economica
Nr. 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 26 November, 2014. Descarcări-111. Vizualizări-1209
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Contrafacerea produselor ca formă a concurenţei neloiale
Simonov Alina
Intellectus
Nr. 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-59. Vizualizări-565
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea art. 7(1)g al Legii nr. 38/2008 privind protecţia mărcilor. Aspecte practice
Mogol Natalia, Cocieru Ludmila, Bologan Galina, Sahan Svetlana, Popova Tatiana
Intellectus
Nr. 4 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 28 January, 2019. Descarcări-2. Vizualizări-674
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere
Capbătut Victoria, Gangan Andrei
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3.
Disponibil online 2 July, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-120
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul notorietății brandului în politica de promovare a entității economice
Bulat Veronica
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(137) / 2020 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 29 January, 2021. Descarcări-39. Vizualizări-499
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Practicarea ilegală a activităţii de întreprinzător (art.241 CP RM): aspecte teoretice şi practice
Stati Vitalie
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Nr. 3(73) / 2014 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017
Disponibil online 26 August, 2015. Descarcări-70. Vizualizări-972
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-13 of 13