Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
145 0
SM ISO690:2012
CAPBĂTUT, Victoria, GANGAN, Andrei. Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 334-335. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere


Pag. 334-335

Capbătut Victoria, Gangan Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Noţiunea de risc este bine implantată în toate sferele de activitate ale omului. Însă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia.

Cuvinte-cheie
risc, consumator, incertitudine, confuzie, marcă, asociere, producător