Articolul precedent |
Articolul urmator |
145 0 |
SM ISO690:2012 CAPBĂTUT, Victoria, GANGAN, Andrei. Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 334-335. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 334-335 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noţiunea de risc este bine implantată în toate sferele de activitate ale omului. Însă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie risc, consumator, incertitudine, confuzie, marcă, asociere, producător |
||||||
|