Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
147 0
SM ISO690:2012
CAPBĂTUT, Victoria, GANGAN, Andrei. Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 334-335. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Consumatorul – riscul de confuzie şi asociere


Pag. 334-335

Capbătut Victoria, Gangan Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Noţiunea de risc este bine implantată în toate sferele de activitate ale omului. Însă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia.

Cuvinte-cheie
risc, consumator, incertitudine, confuzie, marcă, asociere, producător

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Capbătut, V.</dc:creator>
<dc:creator>Gangan, A.</dc:creator>
<dc:date>2014</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Noţiunea de risc este bine implantată &icirc;n toate sferele de activitate ale omului. &Icirc;nsă sunt puţini cei care pot să-i definească esenţa şi rolul acestuia.</p></dc:description>
<dc:source>Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor (Vol.3) 334-335</dc:source>
<dc:subject>risc</dc:subject>
<dc:subject>consumator</dc:subject>
<dc:subject>incertitudine</dc:subject>
<dc:subject>confuzie</dc:subject>
<dc:subject>marcă</dc:subject>
<dc:subject>asociere</dc:subject>
<dc:subject>producător</dc:subject>
<dc:title>Consumatorul &ndash; riscul de confuzie şi asociere</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>