Articolul precedent |
Articolul urmator |
683 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 18:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 BUREA, Svetlana. Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 61-65. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 61-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea mixtă este stilul inovativ de învățare apreciat pentru flexibilitate, promovarea învățării individualizate și oportunitatea de a antrena în procesul educațional variate resurse didactice care corespund necesităților reale de formare ale elevului modern. Literatura de specialitate prezintă șase modele de bază ale acestui stil care pot fi aplicate în dependență de prioritățile și valorile contextului educațional existent. Sunt avantaje cât și dezavantaje ale aplicării învățării mixte. Printre avantaje se remarcă sporirea motivației elevilor, crearea de conținut didactic mai personalizat care va contribui la dezvoltarea autonomiei și responsabilității elevului și desigur o eficiență mai mare în formarea de cunoștințe și competențe. Unul din aspectele critice ale implementării învățării mixte este cultura de învățare. Dezvoltarea ei necesită timp și planificare strategică iar fondarea ei are la bază filozofia școlii în care este aplicată. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea mixtă, modele, model virtual, cunoştinţe, competențe, colaborare, comunicare, autonomie, cultură şcolară, blended learning, Models, virtual model, knowledge, skills, collaboration, communication, Autonomy, school culture |
||||||
|