Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
683 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (94)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Psihologie (3416)
SM ISO690:2012
BUREA, Svetlana. Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Socio-umanistice și Didactica Științelor Socio-umanistice, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 61-65. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975-76-314-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Aspecte psihopedagogice ale implementării învățării mixte

CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 61-65

Burea Svetlana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2020


Rezumat

Învățarea mixtă este stilul inovativ de învățare apreciat pentru flexibilitate, promovarea învățării individualizate și oportunitatea de a antrena în procesul educațional variate resurse didactice care corespund necesităților reale de formare ale elevului modern. Literatura de specialitate prezintă șase modele de bază ale acestui stil care pot fi aplicate în dependență de prioritățile și valorile contextului educațional existent. Sunt avantaje cât și dezavantaje ale aplicării învățării mixte. Printre avantaje se remarcă sporirea motivației elevilor, crearea de conținut didactic mai personalizat care va contribui la dezvoltarea autonomiei și responsabilității elevului și desigur o eficiență mai mare în formarea de cunoștințe și competențe. Unul din aspectele critice ale implementării învățării mixte este cultura de învățare. Dezvoltarea ei necesită timp și planificare strategică iar fondarea ei are la bază filozofia școlii în care este aplicată.

Blended learning is the innovative learning style appreciated for flexibility, the chance of developing individualized learning, and the opportunity of using various teaching resources that correspond to the real training needs of the modern student. The literature presents six basic models of this innovative style that can be applied depending on the priorities and values of the existing educational context. There are advantages and disadvantages while using blended learning. Among the benefits we can mention increased student motivation, the creation of more personalized teaching content that will contribute to the development of student autonomy and responsibility, and of course greater efficiency in the formation of knowledge and competences. One of the critical aspects of implementing blended learning is the school learning culture. To develop it requires time and strategic design and its foundation is based on the philosophy of the school in which it is applied.

Cuvinte-cheie
învățarea mixtă, modele, model virtual, cunoştinţe, competențe, colaborare, comunicare, autonomie, cultură şcolară,

blended learning, Models, virtual model, knowledge, skills, collaboration, communication, Autonomy, school culture