Articolul precedent |
Articolul urmator |
957 202 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 18:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (948) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara, CHIHAI, Vera. Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 213-216. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 213-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă învățământul din timpul crizei pandemice. Este reflectat conceptul de învățământ la distanță; modalități de organizare, tehnologii / platforme implementate (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms etc.); caracteristicile procesului educativ la distanţă; modalităţi / căi de motivare a elevului / studentului pentru a învăţa în izolare, precum și dezavantajele învățării online. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, criză pandemică, platformă, elev / student, online, motivare, distance learning, pandemic crisis, platform, pupil / student, online, motivation |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Munteanu, T.</dc:creator> <dc:creator>Chihai, V.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul reflectă învățământul din timpul crizei pandemice. Este reflectat conceptul de învățământ la distanță; modalități de organizare, tehnologii / platforme implementate (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms etc.); caracteristicile procesului educativ la distanţă; modalităţi / căi de motivare a elevului / studentului pentru a învăţa în izolare, precum și dezavantajele învățării online.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article reflects on education during the pandemic crisis. The concept of distance learning is reflected; ways of organization, technologies / platforms implemented (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms, etc.); the characteristics of the distance educational process; ways / ways to motivate the student to learn in isolation, as well as the disadvantages of online learning.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 2) 213-216</dc:source> <dc:subject>învăţământ la distanţă</dc:subject> <dc:subject>criză pandemică</dc:subject> <dc:subject>platformă</dc:subject> <dc:subject>elev / student</dc:subject> <dc:subject>online</dc:subject> <dc:subject>motivare</dc:subject> <dc:subject>distance learning</dc:subject> <dc:subject>pandemic crisis</dc:subject> <dc:subject>platform</dc:subject> <dc:subject>pupil / student</dc:subject> <dc:subject>online</dc:subject> <dc:subject>motivation</dc:subject> <dc:title>Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>