Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
955 202
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 18:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (948)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Tamara, CHIHAI, Vera. Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 213-216. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Învăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică

CZU: 37.015

Pag. 213-216

Munteanu Tamara, Chihai Vera
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul reflectă învățământul din timpul crizei pandemice. Este reflectat conceptul de învățământ la distanță; modalități de organizare, tehnologii / platforme implementate (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms etc.); caracteristicile procesului educativ la distanţă; modalităţi / căi de motivare a elevului / studentului pentru a învăţa în izolare, precum și dezavantajele învățării online.

The article reflects on education during the pandemic crisis. The concept of distance learning is reflected; ways of organization, technologies / platforms implemented (Email, Zoom, Classroom, Skype, Messenger, Viber, Google Forms, etc.); the characteristics of the distance educational process; ways / ways to motivate the student to learn in isolation, as well as the disadvantages of online learning.

Cuvinte-cheie
învăţământ la distanţă, criză pandemică, platformă, elev / student, online, motivare,

distance learning, pandemic crisis, platform, pupil / student, online, motivation

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-114575</doi_batch_id>
<timestamp>1714264984</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>&Icirc;nvăţarea la distanţă pe timp de criză pandemică</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Tamara</given_name>
<surname>Munteanu</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Vera</given_name>
<surname>Chihai</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>213</first_page>
<last_page>216</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>