Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "Internet Marketing"
Матричный анализ эффективности инструментов интернет- маркетинга |
Karcevskaia Elena, Smirnova Maria |
Strategii şi politici de management în economia contemporană |
Ediţia 6. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-155-20-5. |
Disponibil online 9 July, 2021. Descarcări-9. Vizualizări-353 |
Impact of Online Shopping on the Purchase Behavior of Consumers in Chennai City |
Aravamudhan Varadaraj, Charumathi D. |
Eastern European Journal for Regional Studies (EEJRS) |
Nr. 2(2) / 2016 / ISSN 1857-436X /ISSNe 2537-6179 |
Disponibil online 26 September, 2017. Descarcări-1. Vizualizări-556 |
Marketingul digital – o nouă etapă în evoluția conceptului modern de marketing |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 1(123) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 May, 2023. Descarcări-170. Vizualizări-605 |
Исследование эффективности коммуникационных инструментов Молдавской Экономической Академии (Study of efficiency of communication instruments of the Academy of Economic Studies of Moldova) |
Cercas Maria, Zgherea Georgetta |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-435 |
СММ – технологии как инструмент эффективного управления продажами |
Şarafutdinova Natalia, Kulîeva E. |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene |
2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
Disponibil online 27 December, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-602 |
Impactul e-comerțului asupra economiei |
Focşa Marcela |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE |
2018. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-50-215-3. |
Disponibil online 12 July, 2021. Descarcări-30. Vizualizări-304 |
1-6 of 6