IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "noile media"
Vocaţia antropologică a filmului de nonficţiune
Bohanţov Alexandru
Arta
Nr. 2(AV) / 2018 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136
Disponibil online 28 January, 2019. Descarcări-26. Vizualizări-610
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Noile media – factor reformator al comunicării politice
Moraru Victor1, Rusu Liliana2
Moldoscopie
Nr. 3(74) / 2016 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
Disponibil online 16 November, 2016. Descarcări-66. Vizualizări-1082
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„Noua” comunicare politică: aspecte definitorii
Moraru Victor12
Sesiunea științifică de primăvara a Academiei Oamenilor de Știință din România
2017. București, România. .
Disponibil online 10 January, 2023. Descarcări-21. Vizualizări-428
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Atitudinile și comportamentele diasporei redefinesc semnificațiile și rolurile mass media. Cazul moldovenilor din afara Republicii Moldova stabiliți în Italia, Federația Rusă și Spania
Creţu Mihail
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Nr. 8(108) / 2017 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017
Disponibil online 14 December, 2017. Descarcări-5. Vizualizări-621
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Participarea diasporilor la spaţiul informaţional. Sistemul media contemporan: structură şi roluri
Creţu Mihail
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Nr. 3(83) / 2015 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017
Disponibil online 30 July, 2015. Descarcări-4. Vizualizări-694
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Generații contemporane (Baby Boomers, X, Y, Z, Alpha) și forme specifice de comunicare
Tacu Mariana
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-381
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6