Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "comunicare de criză"
Comunicarea de criză – factor indispensabil în consolidarea reputaţiei firmei |
Hăbășescu Mariana |
Strategii şi politici de management în economia contemporană |
Ediţia 4. 2015. Chişinău. ISBN 978-9975-75-722-9. |
Disponibil online 11 March, 2021. Descarcări-78. Vizualizări-555 |
Comunicarea de criză – poliţă de asigurare a valorilor organizaţiei |
Borcoman Raisa |
Analele Ştiinţifice ale Academiei de Studii Economice din Moldova |
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1857-1433 |
Disponibil online 25 June, 2014. Descarcări-45. Vizualizări-940 |
Rolul marketingului electronic în adaptarea activității agenților economici la condițiile specifice pandemiei SARS-COV-2 |
Deatcu Cătălin |
Implicațiile economice și sociale ale pandemiei COVID-19: |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3463-3-7. |
Disponibil online 20 December, 2020. Descarcări-51. Vizualizări-610 |
Aspecte conceptuale și pragmatice privind comunicarea guvernamentală pe durata situației de urgență generată de pandemia COVID-19 |
Peru-Balan Aurelia, Tofan Eugenia |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice |
Nr. 3(184) / 2020 / ISSN 1957-2294 |
Disponibil online 2 February, 2021. Descarcări-162. Vizualizări-882 |
1-4 of 4