Comunicarea de criză – factor indispensabil în consolidarea reputaţiei firmei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
523 76
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:43
SM ISO690:2012
HĂBĂȘESCU, Mariana. Comunicarea de criză – factor indispensabil în consolidarea reputaţiei firmei. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 4, 27-28 martie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Ediţia 4, pp. 134-138. ISBN 978-9975-75-722-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategii şi politici de management în economia contemporană
Ediţia 4, 2015
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană"
4, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2015

Comunicarea de criză – factor indispensabil în consolidarea reputaţiei firmei


Pag. 134-138

Hăbășescu Mariana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

Crisis Communication is a strategic advantage for every organization. Effective communication establishes a strong reputation and hence a positive attitude of different audiences towards the company, which provides harm reduction under the outbreak of a crisis. In fact, no organization is immune to crises. Or, the actuality, periodic shows how poorly prepared for the crisis and implicit for the communication are often leaders of businesses, endangering the company's most valuable asset - "reputation". Under these conditions, effective communication, reflected in plans and actions will reduce or attenuate the immediate effects.

Cuvinte-cheie
criză, reputația firmei, comunicare de criză, plan de comunicare de criză