IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "model."
Demonstrația – metodă de eficientizare a învățării inter- și transdisciplinare la lecțiile de biologie
Ţiganaş Odetta12
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
Disponibil online 15 November, 2021. Descarcări-23. Vizualizări-572
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tendinţe enciclopedice la Alexandru Hâjdău
Zavadschi Ala
Philologia
Nr. 5-6(270) / 2013 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717
Disponibil online 14 March, 2014. Descarcări-2. Vizualizări-809
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modelarea – o perspectivă modernă în dezvoltarea competențelor-cheie la elevi în cadrul orelor de chimie
Mihailov Cristina1, Lozinschi Iulia23
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 8, Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-326-4..
Disponibil online 20 April, 2021. Descarcări-12. Vizualizări-364
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procesarea imaginilor digitale cu implementarea algoritmilor învăţării nesupervizate
Marin (Cristei) Maria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(117) / 2018 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 15 April, 2019. Descarcări-18. Vizualizări-671
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Din istoricul teoriei valenței în lingvistică
Varzari Elena
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediția 5. 2019. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-3316-6-1.
Disponibil online 6 June, 2021. Descarcări-3. Vizualizări-246
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5