Articolul precedent |
Articolul urmator |
572 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 13:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:57 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Științe biologice în general (3591) |
SM ISO690:2012 ŢIGANAŞ, Odetta. Demonstrația – metodă de eficientizare a învățării inter- și transdisciplinare la lecțiile de biologie. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 183-188. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:57 | ||||||
Pag. 183-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tendința de organizare inter și transdisciplinară a conținuturilor educaționale reprezintă o constantă a politicii curriculare din ultimile decenii. Disciplinele școlare nu mai sunt axate pe transmitea de teorii științifice, ci sunt ca furnizoare de situații și de experiențe de învățare și formare a competențelor. Transdisciplinaritatea fundamentează învățarea pe realitate, favorizează viziunea globală, transferul cunoștințelor și competențelor în contexte diverse de viață. Acest transfer se poate realiza într-un demers didactic bine proiectat bazat pe utilizarea de metode participative, una dintre care este demonstrația. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, transdisciplinaritate, demonstrație, harta conceptuală, desen, model., Method, transdisciplinarity, demonstration, mind-map, drawing, model |
||||||
|