Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 10:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:57 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Științe biologice în general (3671) |
SM ISO690:2012 ŢIGANAŞ, Odetta. Demonstrația – metodă de eficientizare a învățării inter- și transdisciplinare la lecțiile de biologie. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 183-188. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:57 | ||||||
Pag. 183-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tendința de organizare inter și transdisciplinară a conținuturilor educaționale reprezintă o constantă a politicii curriculare din ultimile decenii. Disciplinele școlare nu mai sunt axate pe transmitea de teorii științifice, ci sunt ca furnizoare de situații și de experiențe de învățare și formare a competențelor. Transdisciplinaritatea fundamentează învățarea pe realitate, favorizează viziunea globală, transferul cunoștințelor și competențelor în contexte diverse de viață. Acest transfer se poate realiza într-un demers didactic bine proiectat bazat pe utilizarea de metode participative, una dintre care este demonstrația. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, transdisciplinaritate, demonstrație, harta conceptuală, desen, model., Method, transdisciplinarity, demonstration, mind-map, drawing, model |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-142167</doi_batch_id> <timestamp>1719722355</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-356-1.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Demonstrația – metodă de eficientizare a învățării inter- și transdisciplinare la lecțiile de biologie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Odetta</given_name> <surname>Ţiganaş</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>183</first_page> <last_page>188</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>