IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Academia de Studii Economice din Moldova

2016 - 4

Opportunities of application of marketing strategies in domestic enterprises
Duca Dragoş
Economie şi Sociologie
Nr. 2 / 2016 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 20 September, 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Economia cunoașterii ca sursă de creștere economică sustenabilă
Belostecinic Grigore , Duca Dragoş
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 23-25.
Disponibil online 23 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularitățile mediului concurențial din Republica Moldova
Duca Dragoş
Tendințe contemporane ale dezvoltării științei: viziuni ale tinerilor cercetători
Ediția 5, Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei. 245-252.
Disponibil online 19 July, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de intrare pe piaţă: cazul companiilor de telefonie mobilă din Republica Moldova
Duca Dragoş
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 1(40) / 2016 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687
Disponibil online 3 May, 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2014 - 1

Cadrul instituţional şi juridico-normativ de reglementare a concurenţei in Rpublica Moldova
Belostecinic Grigore , Duca Dragoş , Rabosapca Irina
Economie şi Sociologie
Nr. 3 / 2014 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 9 February, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5