Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-10(10) pentru cuvîntul-cheie "merchandising"
Utilizarea instrumentelor de merchandising în crearea imaginii farmaciei |
Solomatin Ala |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-893-2. |
Disponibil online 20 April, 2018. Descarcări-24. Vizualizări-674 |
Tehnici de merchandising aplicate hypermarketului secolului XXI |
Țurcanu Nina, Covalciuc Galina |
Interuniversitaria |
Ediția 19, Vol.2. 2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-305-1.. |
Disponibil online 21 August, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-143 |
Мерчендайзинг как элемент стимулирования сбыта |
Rusnac Reghina, Cartavîh Tatiana |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 19, Vol.3. 2021. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-40-3. |
Disponibil online 30 December, 2021. Descarcări-11. Vizualizări-272 |
Merchandisingul – instrument eficient de promovare a vânzărilor în cadrul magazinului Terranova |
Solomatin Ala, Ciubotaru Nelly |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1. |
Disponibil online 5 February, 2023. Descarcări-21. Vizualizări-288 |
Metode și tehnici interactive de merchandising aplicate în sporirea atractivității punctelor de vânzare |
Cazacu Inesa |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-20. Vizualizări-319 |
Analiza comparativă a activităților de merchandising în magazinele Kaufland și Linella |
Tanasova Nina, Doni Cristina, Solomatin Ala |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
Disponibil online 3 August, 2020. Descarcări-76. Vizualizări-543 |
Merchandising – arta vânzărilor |
Kulebanova Natalia, Lupușoru-Bejenari Cristina |
Interuniversitaria |
Ediția 15, Vol.1. 2019. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978- 9975-50-239-9.. |
Disponibil online 24 December, 2020. Descarcări-34. Vizualizări-503 |
Influența merchandising-ului asupra deciziei de cumpărare |
Zaharco Svetlana, Zara Ana, Suslenco Alina |
Interuniversitaria |
Ediția 13. 2018. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-212-2. |
Disponibil online 12 July, 2019. Descarcări-94. Vizualizări-829 |
Merchandisingul ca modalitate eficientă de stimulare a vânzărilor |
Trusevici Ala, Chiseliov Lilia |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor |
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9. |
Disponibil online 13 December, 2021. Descarcări-11. Vizualizări-358 |
The role of technological innovationin merchandising |
Stoica Mariana |
Moldova State University |
Three Seas Economic Journal |
Nr. 4 / 2023 / ISSN 2661-5150 /ISSNe 2661-5290 |
Disponibil online 20 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-15 |
1-10 of 10