Merchandising – arta vânzărilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
506 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 22:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.187 (31)
Probleme generale ale comerțului. Piața (820)
SM ISO690:2012
KULEBANOVA, Natalia, LUPUȘORU-BEJENARI, Cristina. Merchandising – arta vânzărilor. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.1, pp. 115-124. ISBN 978-9975-50-240-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 15, Vol.1, 2019
Colocviul "Interuniversitaria"
15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019

Merchandising – arta vânzărilor

CZU: 339.187

Pag. 115-124

Kulebanova Natalia, Lupușoru-Bejenari Cristina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 decembrie 2020


Rezumat

Merchandising is that part of marketing that brings together a series of marketing techniques aswell as product promotion techniques in shops. Sinthetically we can call merchandising the art of selling. This syntagme reffers to aspects like the interior and exterior design of a shop, the merchandise display as well as the practiced selling methods and the services offered

Cuvinte-cheie
merchandising, product, shop, art of selling, design, selling methods