Analiza comparativă a activităților de merchandising în magazinele Kaufland și Linella
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
543 76
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 19:11
SM ISO690:2012
TANASOVA, Nina, DONI, Cristina, SOLOMATIN, Ala. Analiza comparativă a activităților de merchandising în magazinele Kaufland și Linella. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 124-126. ISBN 978-9975-75-975-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18, 2020
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020

Analiza comparativă a activităților de merchandising în magazinele Kaufland și Linella

JEL: M 31

Pag. 124-126

Tanasova Nina, Doni Cristina, Solomatin Ala
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2020


Rezumat

Merchandising is more than a beautiful arrangement of goods on the shelves - this is a part of the marketing process that determines the methodology for selling goods in a store. Good merchandising makes shopping easier for customers and gives them reasons to come back often and buy more products, becoming loyal. The purpose of this study is to find out the effectiveness level of merchandising in the Republic of Moldova by comparing two stores, using the observation and questionnaire method.

Cuvinte-cheie
merchandising, supermarket, hypermarket, respondent