Utilizarea instrumentelor de merchandising în crearea imaginii farmaciei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
679 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 02:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:615.1 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (820)
Farmacia în general şi profesia de farmacist (184)
SM ISO690:2012
SOLOMATIN, Ala. Utilizarea instrumentelor de merchandising în crearea imaginii farmaciei. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.1, pp. 215-218. ISBN 978-9975-75-893-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Utilizarea instrumentelor de merchandising în crearea imaginii farmaciei

CZU: 339.138:615.1
JEL: M 31

Pag. 215-218

Solomatin Ala
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2018


Rezumat

Competitive growing makes the drug store owners to pay more attention creating the competitive advantages of their sales areas and the methods of winning customer loyalty. Among them is merchandising approach looking to form a positive image of the drugstore The purpose of the study is to know the practical aspects of applying merchandising in drugstores using research, observation and documentation methods. The result of this study highlighted the main elements that create the desired positive aspect of a drugstore.

Cuvinte-cheie
merchandising, aspect,

image drug store