Studierea sortimentului şi evaluarea indicilor calităţii ţesăturilor de bumbac comercializate pe piaţa Republicii Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
842 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-01 22:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
620.2:339.166.84:677.21(478) (1)
Încercarea materialelor. Materiale comerciale și cunoașterea mărfurilor, centrale energetice. Economie energetică (680)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Industria textilă (54)
SM ISO690:2012
ŞPAC, Ghenadie, DAMASCHIN, Mariana. Studierea sortimentului şi evaluarea indicilor calităţii ţesăturilor de bumbac comercializate pe piaţa Republicii Moldova. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.1, pp. 219-226. ISBN 978-9975-75-893-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Studierea sortimentului şi evaluarea indicilor calităţii ţesăturilor de bumbac comercializate pe piaţa Republicii Moldova

CZU: 620.2:339.166.84:677.21(478)
JEL: L67

Pag. 219-226

Şpac Ghenadie, Damaschin Mariana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 aprilie 2018


Rezumat

The purpose of this article is to study the assortment and to evaluate the quality indices of cotton textile traded on the market of the Republic of Moldova. Applied methods. During the study, the authors applied organoleptic and physicochemical methods, theoretical and comparative generalization, analysis and synthesis, historical and logical methods (for systematization of the collected information) were applied. Results. In this work has been studied the range of cotton fabrics traded on the Moldovan market, has been evaluated the quality indexes of these products and has been appreciated consuming properties. Scientific novelty. The database on the cotton cloth range was renewed; were appreciated the qualitative indices and the indices of the consuming properties of these textile products. The practical importance. Based on the data obtained from the study is facilitated the textile product marketing process.

Cuvinte-cheie
Quality, fabric, goods, estimation,

consuming properties