IBN
Închide
Zaharco Svetlana
Cuvinte-cheie (10): fast food (1), bar (1), restaurant (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Publicaţii la conferinţe din RM - 2.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1

2019 - 1

Modalități de sporire a atractivității unităților de alimentație publică
Zaharco Svetlana , Zara Ana
Extensiunea Bălți a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Interuniversitaria
Ediția 14. 2019. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-234-4..
Disponibil online 16 January, 2020. Descarcări-56. Vizualizări-684
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

Influența merchandising-ului asupra deciziei de cumpărare
Zaharco Svetlana , Zara Ana , Suslenco Alina
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Interuniversitaria
Ediția 13. 2018. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-212-2.
Disponibil online 12 July, 2019. Descarcări-94. Vizualizări-829
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2