IBN
Închide
Chiseliov Lilia
Cuvinte-cheie (7): evaluare a eficienței de marketing (2), cercetarea motivelor de cumpărare (1), comportamentului consumatorului (1)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Articole în reviste din RM - 1. Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012

2018 - 1

Cercetarea motivelor de cumpărare ale produselor alcoolice
Chiseliov Lilia
Universitatea de Stat „Alecu Russo“ din Bălţi
Creşterea economică în condiţiile globalizării: competitivitate, inovativitate, sustenabilitate
Ed. a 13-a/Vol. 1. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3202-8-3.
Disponibil online 22 October, 2018. Descarcări-1. Vizualizări-33
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 1

Evaluarea eficacității a marketingului intern
Trusevici Ala, Chiseliov Lilia
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat "Bogdan Petriceicu Hasdeu" din Cahul, Seria "Științe economice"
Nr. 1(13) / 2015 / ISSN 1875-2723
Disponibil online 2 October, 2015. Descarcări-6. Vizualizări-194
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2