Cuvinte-cheie (46): evaluare a eficienței de marketing (3), Marketinga personalului (2), marketing (2)
Articole în reviste din RM - 1. Publicaţii la conferinţe din RM - 12.
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
Gestiunea eficienței întreprinderii pe baza instrumentelor de marketing |
Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF). |
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-269 |
Влияние электронной торговли на потребительский рынок |
Трусевич Ала , Киселев Лилия |
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо" |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2021. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-158-88-6. |
Disponibil online 7 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-31 |
Merchandisingul ca modalitate eficientă de stimulare a vânzărilor |
Trusevici Ala , Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor |
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9. |
Disponibil online 13 December, 2021. Descarcări-11. Vizualizări-355 |
Aspecte metodice privind evaluarea eficiențeiactivitătii de marketing |
Trusevici Ala , Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации V Национальная научно - практическая конференция |
Ediția 5, Vol.2. 2019. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3312-7-2. |
Disponibil online 2 July, 2020. Descarcări-0. Vizualizări-538 |
Paticularitățile controlului intern al eficienței costurilor de marketing |
Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации V Национальная научно - практическая конференция |
Ediția 5, Vol.2. 2019. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3312-7-2. |
Disponibil online 2 July, 2020. Descarcări-0. Vizualizări-484 |
Cercetarea motivelor de cumpărare ale produselor alcoolice |
Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Creşterea economică în condiţiile globalizării: competitivitate, inovativitate, sustenabilitate |
Ediția 13, Vol.1. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3202-8-3. |
Disponibil online 22 October, 2018. Descarcări-43. Vizualizări-934 |
Control intern al eficienței costurilor de marketing |
Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice |
2018. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-056-5. |
Disponibil online 7 November, 2020. Descarcări-7. Vizualizări-397 |
Проблемы внедрения маркетинга на предприятиях |
Киселев Лилия |
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо" |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE |
2018. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-50-215-3. |
Disponibil online 30 July, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-264 |
Evaluarea eficacității marketingului intern |
Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi |
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE |
2017. Bălți. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5. |
Disponibil online 16 December, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-295 |
Evaluarea eficacității a marketingului intern |
Trusevici Ala , Chiseliov Lilia |
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice” |
Nr. 1(13) / 2015 / ISSN 1875-2723 |
Disponibil online 2 October, 2015. Descarcări-16. Vizualizări-851 |
Качественные и количественные методы оценки эффективности маркетинга |
Киселев Лилия |
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо" |
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective |
Ediția 1. 2015. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-3054-5-7. |
Disponibil online 12 August, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-466 |
Les méthodes qualitatives et quantitatives de l’estimation de l’efficacité du marketing |
Chiseliov Lilia |
Université d'État "Alecu Russo" de Balti |
Actualités dans l’enseignement des langues dans un contexte pluridisciplinaire |
2013. Bălți. ISBN 978-9975-50-110-8. |
Disponibil online 30 July, 2022. Descarcări-11. Vizualizări-183 |
The Integration of Specialists in Economy into the International Labor Market |
Chiseliov Lilia |
"Alecu Russo" State University of Balti |
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale |
2012. Bălți. ISBN 978-9975-50-069-2. |
Disponibil online 21 July, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-171 |
Использование инструментов маркетинга в управленческой деятельности предприятия |
Киселев Лилия |
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо" |
Premisele dezvoltării economiei naţionale în contextul crizei economice |
2010. Bălți. ISBN 978-9975-50-022-7. |
Disponibil online 29 January, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-173 |