IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "didactic approach"
Noi abordări de predare – învățare a limbii franceze pe bază de obiective specifice (fos)
Marin Ana
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1. 2017. Chișinău. ISBN 978- 9975-921-22-0.
Disponibil online 15 February, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-128
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordarea interdisciplinară a demersului didactic în aria curriculară limbă și comunicare
Popa Zinaida1, Achiri Ion2
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.2. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-273-1.
Disponibil online 21 January, 2020. Descarcări-15. Vizualizări-780
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interpretarea operei literare din perspectiva mărcilor ei stilistice
Şchiopu Constantin
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-093-5.
Disponibil online 24 August, 2020. Descarcări-10. Vizualizări-693
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vocaţia de promotor al educaţiei adulţilor
Scutaru-Guţu Adela
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 25 November, 2020. Descarcări-8. Vizualizări-698
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Exponatele muzeistice ca surse istorice la orele de istorie în ciclul gimnazial
Lisnic Angela
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
Disponibil online 12 September, 2019. Descarcări-17. Vizualizări-680
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiu experimental privind evaluarea competenței  de luare de note în interpretarea consecutivă  din engleză în română la studenți
Sitnic Ina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Nr. 4(124) / 2019 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009
Disponibil online 30 August, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-634
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6