Articolul precedent |
Articolul urmator |
127 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 23:26 |
SM ISO690:2012 MARIN, Ana. Noi abordări de predare – învățare a limbii franceze pe bază de obiective specifice (fos). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 194-203. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.16, Partea 1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 194-203 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoarea prezintă unele abordări noi ale predării – învățării limbii străine, care marchează didactica lingvisticii în ultima perioadă. Sunt identificate competențele necesare a fi dezvoltate în limba străină pentru publicul specializat intr-o anumită arie profesională, în corespundere cu prerogativele lingvistice de referință și cu metodologia corespunzătoare pe care acestea o aplică. |
||||||
Cuvinte-cheie predare pe bază de obiective specifice, abordare didactică, competenţă de comunicare, limbaj de specialitate, metode moderne, French for Specific Purpose, didactic approach, communicative skill, specialized language, modern methods |
||||||
|