Noi abordări de predare – învățare a limbii franceze pe bază de obiective specifice (fos)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
127 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 23:26
SM ISO690:2012
MARIN, Ana. Noi abordări de predare – învățare a limbii franceze pe bază de obiective specifice (fos). In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 1, pp. 194-203. ISBN 978-9975-46-347-8. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.16, Partea 1, 2017
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Noi abordări de predare – învățare a limbii franceze pe bază de obiective specifice (fos)


Pag. 194-203

Marin Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 februarie 2023


Rezumat

Autoarea prezintă unele abordări noi ale predării – învățării limbii străine, care marchează didactica lingvisticii în ultima perioadă. Sunt identificate competențele necesare a fi dezvoltate în limba străină pentru publicul specializat intr-o anumită arie profesională, în corespundere cu prerogativele lingvistice de referință și cu metodologia corespunzătoare pe care acestea o aplică.

This article presents some of the new approaches used in the practice of foreign language teaching. We intend to identify the skills needed to be developed in the foreign specialized language, according to the linguistic prerogatives of reference and appropriate methodology which they apply.

Cuvinte-cheie
predare pe bază de obiective specifice, abordare didactică, competenţă de comunicare, limbaj de specialitate, metode moderne,

French for Specific Purpose, didactic approach, communicative skill, specialized language, modern methods