Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
599 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-02 22:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111'253=135.1:378.012 (1) |
Limba engleză (671) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 SITNIC, Ina. Studiu experimental privind evaluarea competenței de luare de note în interpretarea consecutivă din engleză în română la studenți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2019, nr. 4(124), pp. 120-130. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(124) / 2019 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111'253=135.1:378.012 | ||||||
Pag. 120-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă rezultatele unui studiu experimental întreprins la Departamentul Traducere, Interpretare și Lingvis-tică Aplicată, cu scopul de a evalua competența de luare de note în interpretarea consecutivă (IC) din limba engleză în limba română la studenții anului II. Determinarea calității traducerilor s-a produs în baza analizei calitative și cantitative a erorilor de IC și a elementelor de paralimbaj identificate în traducerile subiecților studiului și în baza clasificărilor propuse de către H.Barik, B.J. Delisle, R.D. Gonzales et.al. și G.Lungu-Badea pentru erorile de traducere și a clasifică-rilor lui F.Poyatos și B.Tissi pentru elementele paralingvistice. |
||||||
Cuvinte-cheie interpretare consecutivă, luare de note, abordare didactică, erori de traducere, competențe de inter-pretare, consecutive interpreting, note-taking, didactic approach, errors of translation, interpreting skills |
||||||
|