Articolul precedent |
Articolul urmator |
688 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 13:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.421:811.93+371.314.6 (1) |
Software (296) |
Artificial languages (5) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 GUȚU, Igor. Inițiere în limbajul de programare SCRATCH. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 161-167. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.421:811.93+371.314.6 | ||||||
Pag. 161-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se menționează de importanța studierii informaticii prin intermediul aplicației SCRATCH de la vârsta de 10 – 12 ani. Acest program permite copiilor să dezvolte logică și gândirea computațională, creativitatea și colaborarea. Este o aplicație cu interfață prietenoasă pentru copii orientată pe creare, joc și colaborare. În partea a două se face cunoștință cu interfața, meniurile, instrucțiunile de bază și modul de lucru. La fel se face referire la acțiunile minime necesare pentru a crea un proiect, un filmuleț cu animații. |
||||||
Cuvinte-cheie algoritm, limbaj de programare, scratch, program, proiect, algorithm, programming language, Scratch, program, project |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Guțu, I.</creatorName> <affiliation>Liceul teoretic „Ion Creangă”, Popeștii de Sus, r. Drochia, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Inițiere în limbajul de programare SCRATCH</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>algoritm</subject> <subject>limbaj de programare</subject> <subject>scratch</subject> <subject>program</subject> <subject>proiect</subject> <subject>algorithm</subject> <subject>programming language</subject> <subject>Scratch</subject> <subject>program</subject> <subject>project</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>004.421:811.93+371.314.6</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol se menționează de importanța studierii informaticii prin intermediul aplicației SCRATCH de la vârsta de 10 – 12 ani. Acest program permite copiilor să dezvolte logică și gândirea computațională, creativitatea și colaborarea. Este o aplicație cu interfață prietenoasă pentru copii orientată pe creare, joc și colaborare. În partea a două se face cunoștință cu interfața, meniurile, instrucțiunile de bază și modul de lucru. La fel se face referire la acțiunile minime necesare pentru a crea un proiect, un filmuleț cu animații.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article mentions the importance of studying computer science through the SCRATCH application from the age of 10-12. This program allows children to develop logic and computational thinking, creativity and collaboration. It's a kid-friendly app that focuses on creating, playing, and collaborating. The second part introduces you to the interface, menus, basic instructions and how to work. It also refers to the minimum actions required to create a project, an animated video.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>