ORCiD
Google Scholar ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
Actorii comunicării în discursul publicitar |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Philologia |
Nr. 5-6(305-306) / 2019 / ISSN 1857-4300 / ISSNe 2587-3717 |
Disponibil online 16 January, 2020. Descarcări-30. Vizualizări-971 |
Evoluția/revoluția discursului publicitar francez |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Philologia |
Nr. 1-2(301-302) / 2019 / ISSN 1857-4300 / ISSNe 2587-3717 |
Disponibil online 30 April, 2019. Descarcări-39. Vizualizări-902 |