ORCiD
Google Scholar ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară |
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-4149 |
Disponibil online 10 April, 2014. Descarcări-9. Vizualizări-1006 |