Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
971 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-28 16:49
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar. In: Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară, 2012, nr. 1, pp. 122-128. ISSN 1857-4149.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-4149

Specificul funcţional al frazei averbale în textul publicitar

Pag. 122-128

Enicov Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 aprilie 2014


Rezumat

Tendinţa lingvală generală spre concizie şi laconicitate, înregistrată în ultimul timp, impune folosirea, în acest text, de rând cu frazele verbale tradiţionale, şi a frazelor averbale, adică a frazelor care sunt private de verb. În articol, abordăm rolul pe care îl are acest tip de construcţie sintactică în structura textului publicitar francez.

General linguistic tendency toward laconicity and brevity that has been registered recently, requires the use, in this text, along with traditional verbal phrases, also non-verbal phrases, i.e. verb phrases that are deprived of a verb. In this article, we address the role of this type of syntactic construction in the structure of the French advertising text.

Cuvinte-cheie
cheie: frază averbală, rol.,

text publicitar, construcţie sintactică