Afiliat la Universitatea de Stat din Moldova
Enunțul existențial averbal în discursul publicitar francez |
Enicov Cristina |
Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală |
Ediţia 3. 2024. Chişinău. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 102-108. |
Disponibil online 7 March, 2024 |
Categorii enunțiative ale enunțului averbal publicitar francez |
Enicov Cristina |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerințele pieței muncii |
Ediția 6. 2023. Chişinău. Universitatea de Stat din Moldova. 167-175. |
Disponibil online 20 December, 2023 |
Enunțul averbal in sloganele publicitare franceze |
Enicov Cristina |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol. 3. 2023. Comrat. Universitatea de Stat din Comrat. 63-67. |
Disponibil online 3 May, 2023 |
Enunțul averbal in cadrul comunicării publicitare |
Enicov Cristina |
Traducerea – act creativ: între știință și artă in honorem Ludmila ZBANȚ, profesor universitar, doctor habilitat cu ocazia aniversării a 65-a de la naștere |
2022. Chişinău. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 148-153. |
Disponibil online 23 January, 2023 |
Considerațiuni despre enunțarea publicitară |
Enicov Cristina |
Dimensiuni onto-lingvistice și curriculare ale evoluției limbii franceze contemporane in honorem Ion GUȚU |
2022. Chișinău, Republica Moldova. Centrul Editorial-Poligrafic al USM. 149-153. |
Disponibil online 28 December, 2022 |
Actorii comunicării în discursul publicitar |
Enicov Cristina |
Philologia |
Nr. 5-6(305-306) / 2019 / ISSN 1857-4300 / ISSNe 2587-3717 |
Disponibil online 16 January, 2020 |
Evoluția/revoluția discursului publicitar francez |
Enicov Cristina |
Philologia |
Nr. 1-2(301-302) / 2019 / ISSN 1857-4300 / ISSNe 2587-3717 |
Disponibil online 30 April, 2019 |
Abordari pragmatice ale textului publicitar |
Enicov Cristina |
La Francopolyphonie |
Nr. 2(9) / 2014 / ISSN 1857-1883 |
Disponibil online 22 January, 2015 |
1-9 of 9