ORCiD
Google Scholar ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Google Scholar ID
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 2
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 7
Abordari pragmatice ale textului publicitar |
Enicov Cristina |
Universitatea de Stat din Moldova |
La Francopolyphonie |
Nr. 2(9) / 2014 / ISSN 1857-1883 |
Disponibil online 22 January, 2015. Descarcări-19. Vizualizări-1765 |