Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (2) |
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 10
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 4
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 3
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 5
Impactul migrației asupra binomului țară-abandonată – țară-gazdă |
Grigoraş Maria |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Economica |
Nr. 4(126) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 16 March, 2024. Descarcări-3. Vizualizări-68 |
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova |
Grigoraş Maria |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Economica |
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-131 |
Atitudinea noii generaţii de consumatori faţă de produsele fast-food |
Grigoraş Maria |
Universitatea Agrară de Stat din Moldova |
Economica |
Nr. 2(104) / 2018 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 22 July, 2018. Descarcări-62. Vizualizări-975 |
Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova |
Grigoraş Maria |
Universitatea Agrară de Stat din Moldova |
Economica |
Nr. 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 5 January, 2019. Descarcări-64. Vizualizări-914 |
Dezechilibrul nutriţional – tendinţă a comportamentului tinerei generaţii de consumatori |
Grigoraş Maria |
Universitatea Agrară de Stat din Moldova |
Economica |
Nr. 2(100) / 2017 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 18 July, 2017. Descarcări-34. Vizualizări-937 |
Impactul informaţiilor de pe ambalajul produselor alimentare în ghidarea alegerii Consumatorilor |
Grigoraş Maria |
Universitatea Agrară de Stat din Moldova |
Economica |
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-36. Vizualizări-766 |
Marketingul produselor agroalimentare la confluenţa dintre cerinţele consumatorului modern şi dezvoltarea durabilă |
Grigoraş Maria |
Universitatea Agrară de Stat din Moldova |
Economica |
Nr. 4(98) / 2016 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 23 January, 2017. Descarcări-20. Vizualizări-723 |
Percepţiile noii generaţii de consumatori asupra produselor agroalimentare ecologice |
Grigoraş Maria |
Universitatea Agrară de Stat din Moldova |
Ştiinţa Agricolă |
Nr. 1 / 2015 / ISSN 1857-0003 / ISSNe 2587-3202 |
Disponibil online 7 July, 2015. Descarcări-99. Vizualizări-1433 |
Convergenţa exigenţelor consumatorilor spre promovarea marketingului societal de către întreprinderile autohtone |
Grigoraş Maria |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 3(67) / 2009 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-7. Vizualizări-824 |
Extensiunea şi necesitatea aplicării marketingului societal |
Belostecinic Grigore1 , Grigoraş Maria2 |
1 Academia de Ştiinţe a Moldovei, 2 Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 6(70) / 2009 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 17 December, 2013. Descarcări-11. Vizualizări-1262 |