Afișare rezultate
Branding şi rebranding de ţară |
Grigoraş Maria |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic |
Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-834-5. |
Disponibil online 24 April, 2018. Descarcări-36. Vizualizări-797 |
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova |
Grigoraş Maria |
Economica |
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-131 |
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova |
Grigoraş Maria |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) |
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 |
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-692 |
1-3 of 3