IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "imagine de ţară"
Branding şi rebranding de ţară
Grigoraş Maria
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-834-5.
Disponibil online 24 April, 2018. Descarcări-36. Vizualizări-797
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Economica
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-131
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-692
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3