IBN
Închide

35Publicaţii

385Descărcări

22788Vizualizări

Bâlici Veronica
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(2)
ORCiD

Teze/Rezumate în culegeri - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 14
  • 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 1
  • 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
  • 4. Articole în reviste de peste hotare
  • 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 2
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 5
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 8
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1

2023 - 1

The Strategic Concept of Meritology in Learning
Callo Tatiana , Franţuzan Ludmila , Bâlici Veronica
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala
Nr. 1 / 2023 / ISSN 2066-7329 / ISSNe 2067-9270
Disponibil online 10 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-35
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2022 - 1

The approach towards competences – instance of gain or loss in learning?
Callo Tatiana , Bâlici Veronica
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Journal of Romanian Literary Studies
Nr. 29 / 2022 / ISSN 2248-3004
Disponibil online 12 September, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-121
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2