IBN
Închide
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspectivePedagogie, 2023
Perspectivele dezvoltării gândirii științifice la elevi în școala contemporană
Sanduleac Sergiu
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Condițiile de bază ale relației de încredere și respect în mediul didactic
Corcevoi Maria
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consilierea copiilor în pragul examenelor naționale
Standavid Adrian Gheorghe
Colegiul Național de Artă, Târgu Mureș
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inteligența emoțională – premisă a unui management educațional efficient
Cucereavîi Valentina
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Программа психологической интервенции с целью формирования мотивации достижения успеха у студентов вуза
Брайлян Наталия
Молдавский Государственный Университет
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тревожное расстройство у детей с аутитстическим расстройством и его влияние на навыки выполнения деятельности данной категории детей
Анцибор Людмила, Гуркова Мария
Молдавский Государственный Университет
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competența de comunicare din perspectiva didactică
Vrabii Violeta
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul coaching-ului în activitatea profesională a educatorului
Vrabie Silvia
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Basmul și povestirea – valențe psihologice
Standavid Beatrice Maria
Colegiul Național Pedagogic „Mihai Eminescu”, Târgu-Mureș
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul personalității cadrului didactic din perspectiva trăsăturilor
Nacai Lilia
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Consilierea părinților în procesul de disciplinare eficientă a copiilor
Corcevoi Maria
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dennis-Ștefan MAXIM. „Hyper-parenting” – modul de formare a adultului neputincios
Varvaroi Irina-Ramona1, Maxim Dennis Ștefan2
1 Centrului Județean de Resurse și Asistență Educațională, Iași,
2 Școala Gimnazială Specială ”Constantin Păunescu”
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea relațiilor în copilărie. Socializarea timpurie. Dezvoltarea emoțională în copilărie
Bancu Claudia-Adriana
Școala Gimnazială „Alexandru Colfescu“, Alexandria
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efectele meloterapiei în educație
Negrilă Ion
Universitatea "Transilvania" din Braşov
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Calitatea formării și dezvoltării personalității cadrului didactic
Bernic Ala
Centrul de Educaţie Medicală Continuă a Personalului Medical şi Farmaceutic cu Studii Medii
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relaţia profesor – formabil: tendinţe, perspective şi optim educaţional în educația medicală continua
Stavschi Olga
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Managementul stresului la elevi
Nastas Elena, Grosu Inga
Centrul Republican de Asistenţă Psihopedagogică
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode de învățare prin stimularea creativității
Bloj Emil Sorin
Colegiul Agricol „Traian Săvulescu”, Tîrgu Mureș
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Forme și tehnici de lucru cu elevii ce au greutăți în însușirea alfabetului român în instituțiile de învățământ cu predare în limbile minorităților naționale
Prisăcaru Natalia
Liceul teoretic. V. Mayakovsky, Bălți
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea persoanelor cu dizabilități în mediul școlar
Mirancea Georgiana
Şcoala Gimnaziala nr. 1 Mârzănești, jud. Teleorman
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective
2023. Bălți, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-50-314-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 21