Relaţia profesor – formabil: tendinţe, perspective şi optim educaţional în educația medicală continua
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
95 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.064.2:613 (1)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (121)
Igienă. Igienă și sănătate personală (578)
SM ISO690:2012
STAVSCHI, Olga. Relaţia profesor – formabil: tendinţe, perspective şi optim educaţional în educația medicală continua. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 27 octombrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, 2023, pp. 307-312.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2023
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 27 octombrie 2023

Relaţia profesor – formabil: tendinţe, perspective şi optim educaţional în educația medicală continua

CZU: 37.064.2:613

Pag. 307-312

Stavschi Olga
 
Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie „Raisa Pacalo”
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2024


Rezumat

The teacher-trainee relationship in continuing medical education is undoubtedly crucial for the good acquisition of the taught subject, for ensuring the progress and performance of the trainees. But this relationship is an elaborate, delicate construct that requires intelligence, effort, and dedication. The relationship with trainees must not be reduced only to the formal aspect, being regulated by deontological codes or institutional norms, but will be constantly adapted and personalized, dimensioned and relativized to the specifics of each group of trainees or its members.

Cuvinte-cheie
communication, nature of relationships, attitude, behavior