Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.2:613 (1) |
Social problems. Human contacts, relationships (121) |
Hygiene generally. Personal health and hygiene (578) |
SM ISO690:2012 STAVSCHI, Olga. Relaţia profesor – formabil: tendinţe, perspective şi optim educaţional în educația medicală continua. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 27 octombrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, 2023, pp. 307-312. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2023 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 27 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.2:613 | ||||||
Pag. 307-312 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The teacher-trainee relationship in continuing medical education is undoubtedly crucial for the good acquisition of the taught subject, for ensuring the progress and performance of the trainees. But this relationship is an elaborate, delicate construct that requires intelligence, effort, and dedication. The relationship with trainees must not be reduced only to the formal aspect, being regulated by deontological codes or institutional norms, but will be constantly adapted and personalized, dimensioned and relativized to the specifics of each group of trainees or its members. |
||||||
Cuvinte-cheie communication, nature of relationships, attitude, behavior |
||||||
|