Tehnologii didactice inovative de formare la elevi a competențelor specifice disciplinei chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1258 102
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 07:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:54 (38)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
GODOROJA, Rita, COROPCEANU, Eduard. Tehnologii didactice inovative de formare la elevi a competențelor specifice disciplinei chimie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 15-22. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Tehnologii didactice inovative de formare la elevi a competențelor specifice disciplinei chimie

Innovative teaching technologies in the formation of pupils' competences specific to chemistry

CZU: 37.02:54

Pag. 15-22

Godoroja Rita1, Coropceanu Eduard2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

Eficiența procesului de instruire la chimie depinde în mare parte de logica algoritmică a sistemului de dezvoltare a competențelor, care direct influențează atractivitatea domeniului și gradul de motivare pentru instruire al elevilor. Deoarece sistemul educațional actual are scopul de a transforma persoana instruită din consumator în creator de informaţie, tehnologia formării integrate a competenţelor specifice la chimie, propusă de noi, ca element inovativ al didacticii chimiei poate contribui la organizarea eficientă a procesului de predare-învăţare-evaluare a chimiei și orientarea elevilor spre succes, calitate, creativitate.

The effectiveness of Chemistry training process depends to a large extent on the algorithmic logic of the skills development system, which directly influences the field's attractiveness and the degree of motivation for the pupils' training. As the current education system aims at transforming the trained person from consumer into an information creator, the technology of integrated formation of Chemistry specific competences, proposed by us, as an innovative element of Chemistry didactics, can contribute to an effective organization of Chemistry teaching-learning-assessment process and pupils' orientation towards success, quality, creativity.

Cuvinte-cheie
tehnologie didactică inovativă, formarea integrată a competențelor specifice,

Chimie.