Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
731 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-03 08:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1.016:51 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (272) |
Matematică (1639) |
SM ISO690:2012 BEREJANSCHI, Anastasia. Aspectul integrativ de studiere a matematicii în învăţământul profesional tehnic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 150-157. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1.016:51 | ||||||
Pag. 150-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul la matematică pune accentul pe formarea unor competenţe, atitudini şi valori transversale şi transferabile, pe organizarea logică, pe legăturile cu alte discipline şi cu lumea reală. Caracteristicile definitorii ale predării matematicii în contextul educației profesionale se axează pe o abordare integrată a conținuturilor. În articol sunt descrise tipuri de activități integrate, sugestii practice și exemple. |
||||||
Cuvinte-cheie Informaţie, integrare, educaţie, competenţă, experienţă, curriculum. |
||||||
|