Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1066 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041+159.922.7/.8 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Cultura autoeducaţiei adolescentului în contextul consilierii centrate pe devenirea morală continuă a personalităţii umane. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 13-19. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041+159.922.7/.8 | ||||||
Pag. 13-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele repere conceptuale şi metodologice privind cultura autoeducaţiei adolescentului. Este
expusă definiţia, sunt reliefate conţinuturile psihologice ale autoeducaţiei, inclusiv specificul ei: subiectiv, autoreglator,
corelativ şi procesual. Este prezentat un model de autoeducaţie pentru adolescenţi şi analizată formarea conştiinţei de
sine, a trăsăturilor caracteriale în contextul valorificării consilierii şi al metodologiei educaţiei morale. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura autoeducaţiei, model de autoeducaţie, educaţie intelectuală, educaţie psihofizică, metodologia educaţiei morale., adolescent, consiliere, educaţie morală, educaţie tehnologică, educaţie estetică, conştiinţa de sine, judecată, raţionament |
||||||
|