Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1097 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 15:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041+159.922.7/.8 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
Psihologie (3475) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Cultura autoeducaţiei adolescentului în contextul consilierii centrate pe devenirea morală continuă a personalităţii umane. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 13-19. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041+159.922.7/.8 | ||||||
Pag. 13-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate unele repere conceptuale şi metodologice privind cultura autoeducaţiei adolescentului. Este
expusă definiţia, sunt reliefate conţinuturile psihologice ale autoeducaţiei, inclusiv specificul ei: subiectiv, autoreglator,
corelativ şi procesual. Este prezentat un model de autoeducaţie pentru adolescenţi şi analizată formarea conştiinţei de
sine, a trăsăturilor caracteriale în contextul valorificării consilierii şi al metodologiei educaţiei morale. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura autoeducaţiei, model de autoeducaţie, educaţie intelectuală, educaţie psihofizică, metodologia educaţiei morale., adolescent, consiliere, educaţie morală, educaţie tehnologică, educaţie estetică, conştiinţa de sine, judecată, raţionament |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Calaraş, C.</dc:creator> <dc:date>2015-06-10</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În articol sunt abordate unele repere conceptuale şi metodologice privind cultura autoeducaţiei adolescentului. Este expusă definiţia, sunt reliefate conţinuturile psihologice ale autoeducaţiei, inclusiv specificul ei: subiectiv, autoreglator, corelativ şi procesual. Este prezentat un model de autoeducaţie pentru adolescenţi şi analizată formarea conştiinţei de sine, a trăsăturilor caracteriale în contextul valorificării consilierii şi al metodologiei educaţiei morale.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article represents a theoretical and applied study which contains some conceptual and methodological landmarks regarding to adolescent self education culture. The definition is exposed, psychological contents of self-education are highlighted, its specifics: subjective, self-regulating, correlative and procedural. It offers a model of self education for teenagers and analyzes the formation of self-awareness, the character traits in context of the moral education realization methodology.</dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) 85 (5) 13-19</dc:source> <dc:subject>cultura autoeducaţiei</dc:subject> <dc:subject>adolescent</dc:subject> <dc:subject>consiliere</dc:subject> <dc:subject>model de autoeducaţie</dc:subject> <dc:subject>educaţie morală</dc:subject> <dc:subject>educaţie intelectuală</dc:subject> <dc:subject>educaţie tehnologică</dc:subject> <dc:subject>educaţie estetică</dc:subject> <dc:subject>educaţie psihofizică</dc:subject> <dc:subject>conştiinţa de sine</dc:subject> <dc:subject>judecată</dc:subject> <dc:subject>raţionament</dc:subject> <dc:subject>metodologia educaţiei morale.</dc:subject> <dc:title>Cultura autoeducaţiei adolescentului în contextul consilierii centrate pe devenirea morală continuă a personalităţii umane</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>