The silent crisis: teachers’ dropout of schools
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
736 2
Ultima descărcare din IBN:
2017-04-16 12:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.13 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
WATTAD, HussamSamara. The silent crisis: teachers’ dropout of schools. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 134-137. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

The silent crisis: teachers’ dropout of schools
CZU: 373.13

Pag. 134-137

Wattad HussamSamara
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 5 august 2015


Rezumat

The high rate of teachers’ drop out of profession are evident in many countries including developed countries. This phenomenon has major economic and educational consequences on state, schools and pupils. Individual differences, motivational variables, environmental settings and economic consideration have an effect on teachers’ decision to drop out of teaching. Dropping out is not necessarily final, and in many cases, teachers who left teaching, find their way back to this profession.

Rata ridicată de plecare a cadrelor didactice din profesie este evidentă în mai multe ţări, inclusiv în ţările dezvoltate. Acest fenomen are consecinţe economice şi educaţionale majore asupra statului, şcolii şi elevilor. Diferenţele individuale, variabilele motivaţionale, setările de mediu şi economice au un efect imens asupra deciziei cadrelor didactice de a renunţa la activitatea didactică. Însă, abandonul nu este neapărat definitiv; în multe cazuri, cadrele didactice care au renunţat la predare revin la această profesie.

Cuvinte-cheie
teacher, attrition,

drop out, silent crisis.