Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
36 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7790) |
Educație (14790) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Lucia. Marketingul educațional și piața serviciilor educaționale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 87-89. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11053232 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11053232 | ||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 87-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema diversității pieței serviciilor educaționale oferite copiilor și părinților. Autoarea valorifică marketingul ca o resursă de promovare a instituțiilor educaționale, și nu numai. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, imagine, marketing, piaţă, servicii, education, image, marketing, Market, services |
||||||
|