Marketingul educațional și piața serviciilor educaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
36 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7790)
Educație (14790)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Lucia. Marketingul educațional și piața serviciilor educaționale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 87-89. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11053232
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Marketingul educațional și piața serviciilor educaționale

Educational Marketing and the Educational Service Market

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11053232
CZU: 37.0

Pag. 87-89

Mihăilă Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

Articolul abordează problema diversității pieței serviciilor educaționale oferite copiilor și părinților. Autoarea valorifică marketingul ca o resursă de promovare a instituțiilor educaționale, și nu numai.

The article addresses the issue of the diversity of educational services targeted at children and parents. In particular, the author capitalizes on marketing as a resource for the promotion of educational institutions and more.

Cuvinte-cheie
educaţie, imagine, marketing, piaţă, servicii,

education, image, marketing, Market, services