Articolul precedent |
Articolul urmator |
330 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (485) |
Organizarea instruirii (536) |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Învățarea transdisciplinară prin proiecte STE(A)M. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 10-14. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 10-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează problema învățării transdisciplinare prin proiecte STEM/STEAM. Formarea competențelor-cheie necesită reconfigurarea învățării în contextul realizării transdisciplinarității. Este descrisă metodologia elaborării Hărții tehnologice de realizare a unui proiect STE(A)M. Harta tehnologică este exemplificată pentru proiectul STEAM „Covorul moldovenesc”. |
||||||
Cuvinte-cheie Învățarea transdisciplinară, proiecte STEM/STEAM, motivaţie, competențe, harta tehnologică, transdisciplinary learning, STEM/STEAM projects, motivation, skills, technology map |
||||||
|