Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 21:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
517.38 (2) |
Analiză (300) |
SM ISO690:2012 COZMA, Dumitru, SALI, Larisa. Didactic aspects regarding the application of the definite integral in problem solving. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 102-106. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 517.38 | |||||||
Pag. 102-106 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În lucrare este realizată o analiză a metodelor de integrare şi a unor greşeli întâlnite la calcularea integralelor definite. Sunt propuse unele sugestii privind diversificarea contextelor de aplicare a integralei definite în rezolvarea de probleme matematice. |
|||||||
Cuvinte-cheie integrala definită, metode de integrare, aplicații ale integralei definite, definite integral, integration methods, applications of the definite integral |
|||||||
|