Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-22 10:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:159.942+371.212 (1) |
Psihologie (3515) |
Educație (14877) |
SM ISO690:2012 KARABULUT-BABENCO, Cristina. Abordări teoretice în studiul alfabetizării emoționale a elevilor din clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 135-143. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.135-143 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.135-143 | ||||||
CZU: 159.922.7:159.942+371.212 | ||||||
Pag. 135-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține interpretări teoretice privind evoluția conceptului alfabetizare emoțională contribuind la formarea unei viziuni generalizate asupra parcursului istoric al termenului vizat prin care înțelegem un sistem de acțiuni orientate spre decodificarea semnificației emoțiilor și învățarea gestionării și canalizării eficace a energiei emoționale. |
||||||
Cuvinte-cheie alfabetizare emoțională, dezvoltare emoțională, Inteligenţa emoţională, elevi, emotional literacy, emotional development, emotional intelligence, primary student |
||||||
|